Landskonkuransen 2009

Heres my images from this years NFF competition =)

1. My dad, got a honorable mention

_msg55482. This one of Renate K also got a honorable mention

_u1c0060-copyutensoft3. This one of Arne Flått also got a honorable mention

_u1c4189

4. ‘N this one of Ingrid got nothing (grrr!) =D 

_msg8948-edit-edit-edit-2-edit-31

8 responses to “Landskonkuransen 2009

  1. Bildet av faren fin var skikkelig stilig😀
    Jeg leverte inn tre bilder, men havnet visst veldig langt nede på listen denne gangen ;p

  2. Hehe =) kan fort gå slik. gikk dårlig med meg også første gang.jeg var med (bare en hederlig omtale), men tenkte litt mere hva de kommer til å like, og litt mindre hva jeg liker da jeg sendte inn i år😛 og da gikk det fort bedre

    så ett av bildene dine ihvertfall =) 1 stk hederlig omtale du fikk?

    var du på prisutdelinga?

  3. Så du et av bildene mine? Hvilket?😀
    Jeg var ikke med på prisutdelingen.

    • Huske ikke om det var på utdelingen eller om det var på juryeringen på youtube; men husker å ha sett det Richard Avedon-esque bildet ditt en plass ? Hadde du med det ? =D

  4. Jaaaa!😀 Jeg leverte også et bilde av han som vant ODFs Top Model-konkurranse og et gruppeportrett av tre medlemmer fra DaKings🙂
    Har du link til jury-videoen?

    • Har ikkje linken i hodet; du finner videoen på fotografiens-hus.no tror jeg =) er latterlig mange.. typ 100 x 10 minutter. men om du vet hvilken kategori du hadde det i kan du jo snevre det inn litt mere😛

      Var du noe på Fotografi 2009 messa da? Så foredrag osv?

  5. Fant youtube-link, men de har visst fjernet de fleste videoene..? Får sjekke igjen senere🙂
    Forrige helg var jeg på audition til Bårdar, så det ble veldig lite fotografisk innhold på meg. Var det mye bra?

    • De skulle fjerne de etter en stund, så du ble sikkert litt for sein😛
      Var endel bra ja, spesielt Signe Vilstrup sitt foredrag likte jeg! Ligger link til hjemmesiden hennes ett par inlegg tilbake her, på bloggen min. Veldig stilig editorial stil. Var såklart også morsomt med Morten Qvale og Morten Krogvold =) Og festen på Stratos etterpå, såklart😛

Leave a Reply

