Vintage May Celine

A few from my last shoot with May Celine!

Its good to shoot a bit outside again.. no studio wall to clone dust spots from..yays to low dof =D

So much faster / easier to process, and much more fun.

To bad its freezing outside.

_u1c1778_u1c1813

3 responses to “Vintage May Celine

  1. Oh, pent nærbilde. Dybdeskarpheten er veldig fin og fargetonen kler May Celine🙂

    Flekkete studiobakgrunn er SÅ irriterende. Det er over førti mennesker som bruker det samme studioet som jeg, så du kan tenke deg DE flekkene ;p

    • Hehe, ser for meg det kan bli litt irriterende ja..
      Eneste jeg gidder å skyte i studio for tiden er nesten hvit bg, da kan jeg jo bare brenne ut så jeg slipper flekkene😛
      Har ikke så mange som bruker studioet der jeg er; men de som bruker det bruker det masse. 5 – 6 fotograferinger om dagen ca, og halvparten er små barn som springer rundt som en gal😛
      Burde male gulvet litt oftere =D

  2. Virkelig nydelige bilder!🙂

    Jeg ante virkelig ikke at StudioG hadde avdeling uttpå her, jeg! :b Det skal jeg sjekke ut!🙂

Leave a Reply

