Ingvild S #2

Second post with images from my shoot with Ingvild S.

_u1c5995_edit

Really unsure about what version I like best here..

_u1c6054_edit

_u1c6054_edit_1

Wich one do you prefer?

6 responses to “Ingvild S #2

  1. Jeg liker s/hv versjonen best. 🙂

  2. Og jeg likte fargebildene best 😉 Ingvild har så fin hudtone og øyefarge, og disse kommer naturligvis bedre frem i farge enn sort-hvitt 🙂
    Skyggen i bildet til høyre var ganske kul!

  3. Jeg likte the black´n white version best:D
    Bildene ligner litt på en H&M reklamen, men så har hun jo på seg klære fra H&M også da:P
    Flink du er! 😀

    • Litt samme lys som H&M reklamen ja =)

      Tror jeg også heller mot fargebildene.. får se hva jeg kommer fram til.. kanskje en med ett stk farge og ett stk sh?

      @Lena; hvorfor lukket blogg jeg ikke kan lese?=D evt. adde meg om du kan adde OpenID brukere?=)

Leave a Reply

