Glossy Baby

Just added a new post on Studio G s blog with a baby session =)

Ill keep posting work stuff there, so bookmark  / RSSfeed / bloglovin’ it already =)

glossybaby-ole

10 responses to “Glossy Baby

  1. Tøff stil! 😀 Brukte du Dodge Tool, Burn Tool og Gaussian Blur? Noen gode tips? 🙂

    • Beste tips er tålmodighet, egentlig 😛
      3% exposure bruker jeg. hovedsaklig dodgen og burnen på midtones =)

  2. Babyer er jo så glatte og fine helt av seg selv, så jeg er i grunnen ikke så stor fan av redigering av babyer, jeg. :b

    • Nettop derfor denne effekten er stilig, synes jeg =) Strekker hele greia litt lengre. Tenkte jeg skulle prøve det på en to åring neste gang nå, har en toåring foto imorgen jeg tenkte jeg skulle test det på =)
      Men dette blir nok fort en litt hat / elsk effekt. Noen liker det, mens det fort blir litt for smooth kommersiell look for andre.

  3. Blir spennende å se resultatet. 🙂 Syns du tar utrolig fine bilder!

    • Thank you =) Fint du liker de 🙂
      Skal faktisk være med på det sykkelrittet på Hitra om ikke så lenge :=D
      (sove på studio der;P)

      Er vel ikke så langt unna deg det? Delta? =)

  4. Sykkelritt på Hitra? Hehe, jeg har ikke hørt om det engang, jeg. Hitra er naboøya til Frøya, så det er absolutt ikke langt unna! ;D

  5. Other Blogs should take an example from this one.

Leave a Reply

