Ingvild S Last Post

Last post of my series with Ingvild xD

I do really love the texture here, and the highl and shadows oO  I bet I could make this super silver shiny esque =d But I resisted my urges =D 

 

_u1c6042_edit

_u1c6042

6 responses to “Ingvild S Last Post

  1. Du kan virkelig det med mote/fashion. Jeg legger til RSSen din.🙂

  2. Nydelig bilde.🙂 Jeg hadde nok likt det enda bedre om hele hånda var med, men det var virkelig et veldig fint bilde!🙂

  3. Oj, jeg trodde jeg allerede hadde kommentert bildene, men det har jeg visst ikke gjort.
    Fint bilde, jeg likte fargebildet best, på grunn av øyefargen ^^ Lyset du valgte til bildet er også fint🙂

    Er enig med Drea, det er litt rart med den amputerte hånda. Jeg savner også en mer “synlig” imaginær linje, for det ser ut som om det er en annen person som har hånda si i bildet🙂

  4. Og forresten, jeg savner oppdateringer her. Regner med at du har tatt deg litt ferie😉

    • Har faktisk en versjon uten hånda også; men bilde ble ikke noe spesielt uten den for min del. Bilde blir mye mere dramatisk med hånda. Hadde jeg skulle hatt med hele hånden ville også komposisjonen min blitt ganske helt annerledes; og feks presenteres det i en serie med de andre bildene jeg tok av henne tror jeg hånd kuttet godt matcher hvordan jeg har kuttet de andre bildene.

      Har tatt litt ferie ja =) Vært på hyttetur uten internett, og har ikke noe kortleser for øyeblikket.. så får ikke lasta inn noe nytt før jeg kommer helt hjem til leiligheta =D har noe kult planlagt så kommer nok noe nytt og forhåpentligvis spennende til neste uke. men ikke enkelt å finne modeller som passer til det jeg vil her på lille Steinkjer =)

Leave a Reply

