Street Fashion #2

Second image in the same series as my last one.. 

Heres the new one:
_msg2784

And heres the old one again; I made a version a little darker this time around. Do you like it better now? 

 

_msg28251

And heres as a version of both without the texture and the sharpening added; for a slightly softer look. 

_msg2825-edit

_msg2784-edit

With or without texture? Oo Im thinking to add them to my portfolio. But Im really unsure wich one to pick?

And Im also wondering if the second one is to warm? Desaturate a bit more? Maybe?

3 responses to “Street Fashion #2

  1. Med tekstur, synes jeg ;D
    Angåemde “to warm”; hvis det er det stående bildet du tenker på, så er det litt mye rødt i ansiktet på modellen. En eller annen lærer i Photoshop sa noe om at det røde i RGB ikke skal overstige 230 (eller kanskje det var 130?) i hudtonen. Håper du skjønte noe av det🙂

  2. “Too warm” skulle det selvfølgelig være. Jeg skylder på lavt blodsukker, det dukker opp en del skrivefeil da😉

    • er jo egentlig ikke så nøye hva en fotolærer som man ikke husker navnet på sier😛
      men tenker kanskje jeg burde dempe litt på lilla/oransje laget mitt der ja.. får prøve litt da jeg kommer hjem fra joooobb ;=)

Leave a Reply

