Marita on white

One more post with images from my shoot with Marita.

Model: Marita Freland

Styling etc: Betty Blue 

Clothes: Mathildes Verden

Photo/Retouch: Me

_MG_2150-Edit_MG_2134-Edit

This might appear abit bright on most screen. It kinda needs to be all calibrated etc.

Let me know if you see any spots on my white. I know my screen is a bit to light =)

6 responses to “Marita on white

  1. Veldig lyse bilder, ja. Men det passer til den flotte modellen 🙂 Lyset ser veldig bra ut, fine kontraster i huden.
    Har du redigert bakgrunnen litt med Curves eller noe? Synes det var noe rart med skyggene under føttene.
    Ellers ser jeg ingen flekker i disse bildene. Det er lettere å få øye på flekker om du “rister” et bilde litt 🙂

  2. Ikke for lyse, men på en måte… Det er lett å se at du har curvet bildet. Du kan få frem mer naturlig skygge ved å børste med stor opacity over skyggen slik at det under kommer litt frem.

    • Mja, usikker på om jeg vil. Gulvet er så latterlig utrolig skittent, så får se 😀 Blir isåfall endel kloning på meg

  3. Hehe, kjenner til det der med skittent gulv! Studioet jeg benytter har lageret fullt av avklippet stykker fra den hvite bakgrunnen fordi ingen gidder ta av seg skoene når de trasker på den… Jeg vil ha mitt eget studio og ingen skal få låne det! Holdt på å bli sprø av alt det usannsynlige rotet som møtte meg da jeg skulle gjøre en shoot forleden :S

    • Jepp… sikkert flere som bruker studio du bruker, så du har det sikkert værre enn meg! Har vært på noen skoler å sett, og de fleste ser ganske ille ut!
      Men er ille nok noen ganger her også ja. Vi har jo masser av barn og konfirmanter osv på, så blir jo endel dritt av det også ;P Bruker jo så usaklig lang tid på å klone gulv oO

Leave a Reply

