Last post on Theresa

I promise this is the last post with images from my shoot with Theresa =D

Got a few versions again this time =)

 IMG_9940-2-Edit IMG_9940-2-Edit-2 IMG_9940-2-Edit-3

Wich version do you like best?

And also a simple seamless white full figure to finish it all off.. =)

 

IMG_9894-Edit

8 responses to “Last post on Theresa

  1. Bilde nummer 2 likte jeg best. Kalde toner som matcher den blå sminken.

  2. æ likte bilde nr 1 best:)

  3. Takk for det:) Du må linke til den andre bloggen din, for den fant jeg ikke igjen.
    Jeg likte best versjon nr. 1.

    • Den andre er bare litt test enda.. =) cruelphoto.blogg.no tror jeg. evt. cruelphotography =)

      Ser ut som nr 1 er mest populær denne gangen =)

  4. Kjempefornøyd med mitt canon 500 d:) jeg er på leting etter å leie studio, noen forslag?
    Liker bildene dine veldig godt 🙂

    • Desverre har jeg ikke det =) Har studio på jobben selv, så er ikke noe jeg har satt meg noe veldig inn i. Men du kan jo legge ut annonse på rubrikkmarkedet på foto.no, mye slikt som averteres der? =)

  5. Sort/hvit bilde var flott! 🙂

    • Variert respons her ja=D Er faktisk partial til nr 2 selv som jeg tror ingen andre har sagt de liker best 😛

Leave a Reply

