Walking home

  A couple of shots I took while walking home one day. I pass this building everyday. I can’t believe I have’nt photographed it before!

 

_MG_4150-Edit_MG_4150-Edit-2

I think I am partial towards the colour version myself.

Wich version do you like best?

and also

Am I the only one who likes to walk home from work instead of taking the bus, so I can have a daily photowalk? =D

12 responses to “Walking home

  1. Fantastisk motiv! Det du gjorde med bildet, får frem det skumle ved bygningen 🙂
    Er det en grunn til du valgte denne vinkelen? Jeg føler at bildet hadde blitt bedre om det var “straight” og midtstilt med like mye vegg på hver side av tårnene, istedet for småskjevt.

    • Jepp, sto noe i veien tror jeg. Er en butikk rett under så lure på om det var noe skilt elns der =) Sykkelforretning, faktisk :=)

  2. Aha, skjønner! Kjedelig å ikke kunne trylle vekk hindringer når man skal fotografere noe 😉

  3. Her i Oslo er det trikkledninger overalt :p Enda verre enn lyktestolper, for trikkledningene går ofte i kryss og tvers over veiene.

    • Har trikk i trheim også, og er faktisk trikkeledninger her også, eller de er bak meg.. står for nærme til at de er med. Men skulle hatt ett litt lengre unna view også om de ikke var der ja.. Aldri sett trikke stoppe noen plass, og aldri tatt den selv, så for meg kan den bare go ahead og forsvinne, har hatt lyst til å ta den noen ganger den har passert, siden jeg har kort som funker på trikk også.. men stopper jo nesten ingenplass i trheim.

  4. Oj, nå husker jeg det! Jeg tok jo trikk litt rundtomkring sist gang jeg var ordentlig i Trheim for sju år siden. Har bare vært på gjennomreise to ganger siden og da forlot jeg ikke engang togstasjonen :p

  5. Yes. The color version definitely adds to the quality of the light. Very nice.

  6. Skummle skummle nabolag. Er ikke det der steinerskolen? eller tar jeg feil …
    Det er i allefall en sykkelforetning i underetasjen 😛

  7. Definitivt fargeversjonen for min del 🙂

    • Siste kommentaren fra “meg” er faktisk kjæresten min som var logga inn på min wordpress på min data 😛
      Men ja, steinerskolen i øvre, og sykkelforretning i nedre.

      Julie, likte den best jeg også tror jeg =) Men vurderer kanskje litt mere blåtoner i det.

      Jorge, thanks for the comment. Glad you liked it!

Leave a Reply

