Ringflash’d

Its been waaay to long since I used my ringflash last time =) So it felt nice to use it again. Ive been wanting to use it on this relflective background for quite some time now. I do just love the reflection!

 

IMG_0362-Edit IMG_0388-Edit

And I also did a few on a more gritty wall =)

IMG_0288-Edit IMG_0302-Edit

Model: Ingvild M / Trend Models

MuA: Hege Bjørgvik

Photo: me =)

3 responses to “Ringflash’d

  1. Kjempekule bilder! Hvordan fungerer egentlig en ringblitz? Jeg har null peiling, men vil jo selvfølgelig vite! 😉

  2. Kul serie! Liker det litt trashy utrykket, og gløden i huden! Ringblitz rocker! (ønsker meg en.. hehe)

    • Thanks =D Bra du likte den!

      Morsomt med ringflash ja; jeg har bare selve flashen, powerpacken jeg MÅ ha for å bruke den er desverre ødelagt; men har fått lånt meg en her =) Er amerikansk type, så må ha strømmen converta =)

Leave a Reply

