Interior

A image for my assignment on interior shots. It had to be a industrial room, or a staircase etc. I must confess I quite like the light play on the wall etc here =) So I’m rather pleased with it.

 

interiørblogg

6 responses to “Interior

  1. Etter min menin hadde bildet blitt bedre om det var tatt rett forfra!🙂 Men det er jo bare min mening, og jeg har jo i grunn ikke peiling!😉

    • Blir veldig to dimensjonalt å fotografere rett forfra, er vel egentlig ganske no-no om du skal fotografere trapper =)

  2. Syns todimensjonalt kan være kult i blant jeg.🙂 Og alt som er no-no er jo gøy!

  3. …Men jeg tror nok det er stor sjanse for at du har rett altså! Kan godt hende bildet hadde blitt superkjedelig, jeg har aldri tatt bilder av ei trapp før! :b Hehe!🙂 Uansett; bildet var kult!🙂 Passet godt i svarthvitt.

    • Jepp.. kan være kult det, også.. men gjøre dette til en fagprøve, og da er det ikke kult å stryke pga man skal gjøre no-no ting just for the fuck of it😛 da må man ihvertfall ha en veeeldig god grunn man kan presantere under dokumentasjonsdelen =D Ville nok ha mista litt av det lyset som er på veggen, og lager liv også, og det synes jeg hadde vært litt dumt også :=D Men det er såklart greit med flere synspunkt =)

  4. Hehe, du har helt rett i det!🙂 Og dessuten har jeg forandret mening. Jeg har en tendens til å se litt for mye i 2d i blant, og det bør jeg SLUTTE MED. :b

Leave a Reply

