Pernille #1

Just back at the studio dropping off some equipment, and ordering som prints for christmas, and since my computer at home is down, I figured I’d edit atleast one image while I was here, anyway ;=)

My computering being stuffed away by some workers removing my floor is also the reason for my inactivity btw =D

So heres the first image from my shoot with Pernille =)

7 responses to “Pernille #1

  1. Her er det fargebildet som er det beste. For noen farger! Den ene armen til modellen ser litt død og malplassert ut. Tror også jeg ville ha tonet ned rødfargen i huden litt, den bleke blåfargen i kjolen får modellen til å se litt rødsprengt ut, synes jeg.

  2. Liker fargebildet best. Ville kanskje ha tatt litt mer utsnitt i nerkant – litt mer panorama pga at det er litt for mye “rot” der. Just a thought.🙂

    • Thank you for kommentarer. Ja har tenkt på å ta ut litt rødfarge, men bildet er veldig høy på vibrance og saturation, og så da må jeg vente til jeg får min egen PC oppe =) Har ikke rørt huden på dette bildet..

      Lena, ja tenkte tanken, men problemet mitt med å ta mere under at hun blir så lavt i bildeflaten, og det blir unaturlig om jeg skal beholde all himmelen over.. men kanskje.. =)

  3. Det med farger er definitivt det beste!🙂

  4. sykt bra bilde! det ,ed farger er definitivt det beste!

  5. Pingback: Location portrait of Pernille

Leave a Reply

