Kristine E !

   Ett par bilder til av Kristine =) Dette er noen av bildene jeg tok av henne alene da hun var hos meg å fotograferte seg sammen med vennegjengen sin =) (som du kan se flere bilder av bakover i bloggen !)

 

_U1C2828-Edit-Edit

 

_U1C2681-Edit-2_U1C2681-Edit

2 responses to “Kristine E !

  1. Syns du har mye flott, spesielt akt-bildene dine 🙂 derfor er det så synd at slike portrett ødelegger intrykket litt.. Det blir rett og slett for kjedelig og uinteressant, både med tanke på lyset og uttrykket til modellen. Merket meg det samme med en del av beautyportrettene dine.
    Men ellers mye bra!

    • Fint du liker akt bildene mine =) Men dumt du ikke liker bilder som dette, siden det definitivt er en stil jeg skyter masse i for kunder. Liker slikt beauty lys veldig godt selv =)

Leave a Reply

